COVID-19
PROTEA Group na bieżąco monitoruje dynamicznie rozwijającą się sytuacją dotyczącą COVID-19, zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników, do niezbędnego minimum została ograniczona praca w siedzibach firmy we wszystkich lokalizacjach na rzecz pracy zdalnej. Korzystając ze wszelkich dostępnych narzędzi zapewniamy możliwość wykonywania powierzonych zadań w pełnym zakresie.
Pracownicy, którzy wykonują pracę w Zakładzie Produkcyjnym w Ligocie oraz w oddziale w Nübrecht, a także dyżurujący pracownicy biurowi zapewnione mają środki do dezynfekcji, zachowywana jest także zalecana odległość pomiędzy osobami.
Naszym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu naszym pracownikom przy zachowaniu ciągłości w realizacji projektów w najszerszym możliwym zakresie.
Nasi klienci mogą liczyć na stały kontakt z Kierownikami Projektów, a także na bieżące informacje na temat przebiegu prac oraz aktualnych komunikatów władz lokalnych.
W związku z ograniczeniami w przemieszczaniu się osób, wszelkie decyzje o pracach serwisowych muszą opierać się o indywidualne decyzje i rozwiązania, poparte przepisami lokalnymi i międzynarodowymi.
Klienci, którzy skorzystali z oferty Zdalnego Wsparcia Technicznego dla swoich urządzeń mogą liczyć na kontynuację tej usługi.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt.
Licząc na szybkie opanowanie sytuacji, życzymy wszystkim Klientom, Kooperantom oraz Współpracownikom zdrowia.